Hösten so far

publicerat i Alva;

Nu har det gått några veckor på terminen, tre tentor är avklarade och fjärde kursen redan startad!

Jag har fått praktik plats på bodymove (www.bodymove.se) här i Uppsala, vilket jag är väldigt glad för =) Här kommer några bilder från hösten så här långt.

Första festen med klassen för hösten:)

Det slutade med att jag Johanna, Linda och Emilia dansade loss på värmlands.

ÅLAND över dagen =)

Min födelsedag!! Tjejerna kom hem till mig på fika =)

Vackra rosor fick jag av Johanna, TACK!!

I dag, morgonpromenad med Maria i solen...

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Härligt Sofia med uppdaterad blogg. Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa uppdatering.

Muffinsarna ser mumsiga ut.



Kram mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Jätteroligt att att du bloggar igen Sofia!

Skönt att du fick praktikplats i Uppsala.

PS: bilder är alltid kul ,ni verkar ha kul.

KRAM farmor

3:e kommentar, skriven , av farmor:

Hej igen!

Nu har jag jag tittat på bodymoves hemsida,

låter mycket bra Sofia.

Nicolaj som har kliniken kommer ju från Slovenien-

samma som Maks-så du får väl hälsa !

mera KRAM farmor.

4:e kommentar, skriven , av Mamma:

Go kväll. Tid för ny uppdatering med bilder tycker jag.

Kram mamma

Kommentera inlägget här :