Hemma igen :-)

publicerat i Alva, mamma i sthlm;
Gott nytt 2024:-)
Nu är vi hemma igen sedan några dagar, rätt skönt faktiskt. Julen var jättemysig förutom att jag saknade minusgraderna och snön. Den 19 åkte vi hem till mina föräldrar och girade jul för att den 25 åka vidare till Tobias föräldrar.     Vi har hunnit med att fira jul tre dagar, vart på både Lidköpings och Växjös badhus och träffat en massa släkt och vänner. Tyvärr han vi inte med att träffa alla vi ville men å andra sidan är väl de näst intill omöjligt i juletider. 
Nyår firade vi kär hemma i lägenheten, Isabel, Jan och deras Clara var här och firade in det nya året med oss. :-) vi hade jättekul och maten blev även den riktigtvgod :-) 

Idag fick jag reda på att jag klarade tentan jag skrev i Malmö vid lucia, så skönt :-) men ännu är jag inte köar med skolan. Jag har en sista programmeringsuppgift kvar, samt en uppgift i den andra kursen jag läser. Ska bli så skönt när kurserna är avslutade  och de måste de vara innan den 18 januari så nu är det inte långt kvar. 

Alva och Tobias på tåget 

Gammelfarmor och Alva läser bok. 

Jag hann också en sväng till frissan i Lisch. 

Alva tyckte Det var väldigt gott att få tugga på massa snören under julen! 

Nu är vi hemma igen. Alva har lärt sig att stå utan att hålla i sig flera sekunder! 

Alva hjälper stolt pappa att såga. 

Klappa händerna har hon också lärt sig under julen! 







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

GOTT NYTT ÅR! och stot grattis till tentan.KRAM till er alla.

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Tyckte det ni hann med en hel del ändå. Sköntt att allt gått bra. Kam mamma

Kommentera inlägget här :