Äntligen har vi fått vår nya soffa :)

publicerat i mamma i sthlm;
Nu var vet länge sedan jag skrev sist. Återigen ska jag försöka bli bättre på att uppdatera! 
I förra veckan var vi hos mina föräldrar och hälsade på, jag och Alva åkte ner på onsdagen och tobias kom bara lördag till söndag. Vi hann med att träffa alla vi skulle samt att åka och bada i varmbassängen :) 
Det var jättekul att komma hem en sväng. I lördags bjöd Sofia på 25 års fest, var verkligen jätte kul att få träffa alla tjejerna och att få göra sig lite fin och komma ut. 
 
Igår kom äntligen vår soffa, 8 veckor har vi fått vänta!! Men å så bra det blev. Den gav verkligen rummet ett riktigt lyft!! 
 
Nya soffan :) 
 
Vi har även flyttat ut bordet till vadagsrummet, vilket jag tycker blev kanon.
 
Alva ligger och dricker välling hemma hos mormor och morfar
 
Vilken balans!! Nu kan Alva gå om man håller henne i en hand, så vem vet vilken dag som hälst kommer nog första steget!! 
 
 
 
En röd nallebjörn i sandlådan!!
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Jättefin soffa Sofia! Visst är det kul med något nytt .Vilken härlig stil Alva har i sandlådan, beundrar balansen, den visar att hon kan gå,skall bara våga släppa taget.KRAMAR till er alla.

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Jättemysigt att ha er här. Ja det kan jag förstå att Alva snart springer iväg.
Skönt för er att fått den fina soffan.
Kram 💛

3:e kommentar, skriven , av Anneli:

Fin soffa och stabil Alva!

4:e kommentar, skriven , av Johanna:

Gulligaste lilla pluppis! Såå himla söt!

Kommentera inlägget här :