Länge sedan jag skrev sist

publicerat i mamma i sthlm;
Ja bu var det ett tag sedan jag skrev sist inser jag. Det har helt enkelt vart lite mycket här hemma. Men resan till Malmö gick bra. Tobias och Alva klarade sig galant ner till Malmö :-) hemfärden fick även den bra, skönt :-) 

Ska även passa på att berätta att jag sökte ett vikariat som sjukgymnast på ett år på Lidingö särskola och fick det! Så nu ska jag jobba ett år från 3 mars och efter det får vi väl se om jag gör klart skolan eller om jag söker något annat jobb! 
Hos Tobias farmor i Malmö och hälsar på. 


Såhär stod Alva i tåget och flirtade med alla! 

På promenad 

Denna tröjan köpte jag på Lindex för 25 kr då vi skulle handla strumpor


Hej sålänge !! 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Ses snart!

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Kram på er ! nu är det nära.

3:e kommentar, skriven , av Elin D:

Vad kul! Grattis till jobbet! !! :)

4:e kommentar, skriven , av Malin:

Grattis till jobbet! Vad roligt!! God Jul på er! Kramar

5:e kommentar, skriven , av Helene Karlsson:

Ååå, grattis till jobbet!!

Kommentera inlägget här :