YES =)

publicerat i Alva;
Klockan 17.00 = domedagen....har nog aldrig vart så nervös i hela mitt liv, var precis på gränsen till nervsammanbrott eller någonting liknande när vi skulle få tillbaka tentorna i funktionell anatomi och biomekanik. Men tillslut satt jag med den i handen och tog mod till min och vände blad...YEEESSSSSS =) Jag är godkänd fy xxx vad skönt!!!!

Jag har också kommit underfund med att jag har blivit starkare, jag orkade mycket mer i dag på klättringen, till och med några leder jag inte klarat förr så himla skönt och roligt :) Annars har det i övrig vart en lite seg dag som började med att jag kom till spinningen förtidigt, vet inte vad jag höll på med i morse, men av någon anlednind fick jag för mig att jag hade bråttom i väg, så klockan 06.00 stod jag utanför nautilus i boländerna och funderade på varför ingen annan var där, ända tills jag såg klockan och insåg att jag va en halvtimme tidig .....
Nu är jag äntligen hemma och har druckit en smoothie, snart några avsnitt med gossip girl, sedan sängen.
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

GRATTIS SOFIA!

kul att tentan gick bra.

KRAM farmor.

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Grattis på namnsdagen Sofia.

Mamma pappa

Kommentera inlägget här :