Plugg

publicerat i Alva;
Terminens sista skriftliga tenta, i morgon...så i dag har jag inget annat val än att sätta mig framför skrivbordet och plugga några timmar. Men vad gör jag jo sätter mig vid skrivbordet och gör en ny spellista och letar fram massa ny bra musik :)

Jag har inte någon större lust att plugga antar att jag bara vill ha sommarlov, men det är snart. Först en vecka i skolan, en helg i linköping, två veckors praktik i stora staden Östhammar jag och Linda ska förövrigt bo ute på Gräsö så jag hoppas på fint väder, kanske till och med att man kan ta årets första dopp?! Jag ska försöka dra ihop ett gäng och dra till utloppet, vore riktigt najs :) Efter praktiken är det helg och praktisk tenta mer exakt 1 juni. Efter det har jag SOMMARLOV :D

Nu måste jag försöka lägga datorn åt sidan ett tag och ta fram mina böcker och papper, vill ju inte faila på sista skriftliga.

Jag lyssnar nu på:
  • Fireflies - Owl City
  • Try Sleeping With a Broken Heart - Alicia Keys
  • Keep on Walkong - Salen Al Fakir
  • Somtimes - Donkeyboy
  • Animal - Ke$ha
  • man Must Dance -Johnossi
  • Mrs. Robinson - Simon & Garfunkel

  • Ett härligt minne från i julas, snart ringer Nico snart, så det är verkligen bäst att jag sätter fart och får någonting gjort.
    <3


    Kommentarer :

    1:a kommentar, skriven , av Mamma:

    Lycka till med tentan imorgon, kommer gå bra.



    Kram mamma

    2:a kommentar, skriven , av Anneli:

    Vad fin bloggen blev!!! Lycka till imorgon :) PUSS

    Kommentera inlägget här :