Klättring

publicerat i Alva;
Jo då även denna dag var en seg dag...tror jag så trött och hängig på grund av allt pollen som blåser omkring där ute nu. Jag vaknade klockan fem i morse av att jag var så täppt i näsan att ja inte kunde andas!!

Tog mig i alla fall till skolan i blåsten och lärde mig om kontrakturprofikax, så nu pappa, har jag lärt mig massa olika sätt du kan öva upp rörligheten i din arm på!! Sedan hade jag självklart glömt min lunchlåda, så de fick bli Cuprido på vägen hem till Maria för lite plugg. Klättring skulle det vara sen, men orken tvina och jag ville bara hem och sova, så himla ovant mig. Jag skickade ett sms till Robert och skrev att jag inte orkade, men till svar fick jag "kan det hjälpa om jag bjuder på fika nu och snackar skit? och sedan drar  vi och klättara?" och vem kan motstå det?? inte jag i vart fall så en elloge till  dig Robban annars hade jag aldrig kommit mig för att träna i dag.

Nu sitter jag i alla fall framför datorn med ett BERG av disk i hallen...ska nog ta och diska och hålla tummarna för att mjölken jag drack inte gör mig magsjuk (den gick visst ut för 4 dagar sedan, något jag såg efter att den var uppdrucken!!!) Jag ska också försöka ta med kameran till klättringen nästa gång, vore kul att ha lite bilder därifrån :)

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Hej Sofia

Sådana kompisar är bra att ha. Jag får påminna dig varje år, att kommer du inte ihåg vad trött du var förra våren pga. pollen. Nu säger jag samma sak igen.

Ha en bra dag.

Mamma

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tok Fia =)

Saknar dig

kram koko

Kommentera inlägget här :