Examination - sommarlov

publicerat i Alva;
Jag vaknar av att klockan ringer, jag har svinont i halsen, öm i kroppen och ett dunkande huvud....det är inte sant. Jag har tenta klockan 10.15 och i kväll ska jag springa blodomloppet, så nu sitter jag och har precis fått i mig lite frukost, druckit kan jang, alvedon och lite kaffe.....

Blir spännande att se hur dagen kommer att gå, men jag som vart så noga med att inte frysa, ha på mig kläder för jag just inte skulle bli sjuk i dag jag blir bara gaaaaaaalen......

Förhoppningsvis blir det bättre under dagen, så jag kan gå på Sex and The City 2 i kväll, i morgon ska jag åka hem för om mindre än fem timmar har jag sommarlov =)

Den blomstertid nu kommer med lust och fägring stor:
du nalkas, ljuva sommar, då gräs och gröda gror.
Med blid och livlig värma till allt, som varit dött,
sig solens strålar närma, och allt blir återfött.

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin:

Sjukt härligt, längtar till sommarlov jag med :)

Kommentera inlägget här :