SVERIGE :-)

publicerat i Alva;
Nu har jag landat och tagit mig hela vägen hem :) Just nu sitter jag hemma hos farmor och farfar och väntar på att matena ska bli klar...mummms vad gott det ska bli med mat jag är jätte hungrig haha.

Flygresan gick bra i går men när det var segt. Efter att ha landat i Stockholm tog jag tåget vidare till skövde där mamma hämtade mig. Jag slängde in alla väskor i bilen och snart var vi hemma. Men jag har inte riktigt fattat att jag är hemma än, det gick så fort allt :P Men det är så hilma skönt att vara här. Det känns verklignen som att jag gjorde rätt val att åka hem :)

I dag har jag också träffat Emeli som åkte till USA sammtidigt som mig och vi sa  att vilken tur att du Paulina trivs så att inte vi allihop har åkt hem haha:P

I kväll väntas fika med tjejerna på larssons =)

Nämen nu ropar någon att maten är klar så det är bäst att jag kilar upp..adjö!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pedden:

Välkommen Lången! ^^ dags att träffa mig också snart tycker jag!

Kommentera inlägget här :