Regn...regn...och blåst!

publicerat i Alva;
Haha vad mer kan man säga att nu har jag verkligen upplevt en typisk svensk somamrdag, med regn och rusk. Men trotts vädret tog jag mig till stan för att uträtta lite ärenden och träffa Emmeli :)

Maten hos farmor var jätte god, gädda med potatis och pepparrotssås, med blåbärspaj till efterrätt!

Eftermiddagen fortsatte med en fika på larssons, där jag träffade tjejerna, himla trevligt :)

Kvällen avslutades med en tur till Daniel och barnen ( mina kusiner), de ska till Mallorca i morgon dvs. en dag före oss :)
VI kollade precis vädret och det ser ut att bli 10 suuperfina dagar.

Så nu längtar jag till snorkling i de kristallblåa havet och mysika kvällar, det ska bli otroligt skönt och avkopplande.

Men för att sammanfatta dagen har den mestadels bestått av regn och the drickande på olika olatser (4st!) och olika vänner <3

Kommentera inlägget här :