Fjortisar...

publicerat i Alva;
I går när jag tänkte gå till gymmet för att komma från huset sa mamman åt mig " du vet att du måste vara tillbaka 4.45 PM" va nä de har du inte sagt sa jag och hoppade in i bilen. Så en sväng till "stan" blev de men de finns ju inte mycket kul att shoppa här. Men hem kom jag  i tid för  mötet med LCC:n, fast möte är inte de rätta ordet.
Så här gick de till!:
LCC:n kom in i huset pratade med mamman ( de såg ut som två 14 åringar som snackar ski) de pratade på i ett hörn en stund, berättade om en Colombian som kanske kunde va au pair hos dem, de skrev under några papper och kom sedan fram till mig, endast PEKADE med pennan vart jag skulle skriva under, tog pappret och återgick till konversationen med Shauna.

När hon seda skulle åka följde jag med dem ut och sa hej då så glatt ajg kunde, till svar fick jag hej då sofia, med ryggen vänd mot mig!

Så efter mötet sa ajg att ja skulle till gymmet för jag hann inte på de 30 minuterna som var innan, mamman sa aha så spydigt man bara kan!

Efter detta satte jag mig i bilen och började skratta. Jag visste inte om jag skulle skratta elelr gråta, de va så patetiskt så det var inte sant.
Kan man verkligen bete sig så??? Och LCC:n som ska vara mitt stöd?!

Det finns inte så mycket mer att säga än att jag är besviken på dessa fjortisar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emelisen:

men fyfarao. anmäl den där lcc:n eller.

En LCC som ska vara ett stöd i sådana här situationer. Vad var det för ngn då eller. usch!

Men skönt at tdu åker därifrån imorgon, hoppas verkligen hemresan går kanonbra och att du snart kommer hem :)



Ses förhoppningsvis på måndag då:)



MÅNGA KRAMAR!!!!!!!

2:a kommentar, skriven , av andreas:

Det låter ju precis som två vuxna mogna individers beteende, eller?



Men det är väl inget att göra något åt nu när du ändå slipper därifrån snart, lycka till med allt på hemresan, så hoppas jag att vi ses snart :)!

Kommentera inlägget här :