Annu en ny dag

publicerat i Alva;

I morsesàkte min pappas bror och barn hem...deras resa var nu slut och vi har 4 dagar kvar har i solen :) De kanns bra att inte vi akte :P

Nu ar klockan redan kvart i elva och vi tog lite sovmorgon, dock ska vi snart satta oss i bilen och aka till Alcudia, svenskarnas mallorca! Vi maste ju se hur det ar,  eller om de ar finare har dar vi ar. sa himla skont att ha bil, vi har badat pa olika badstallen vaje dag och utan bil hade det vart helt omojligt.

I gar var vi pa es trec igen fast pa andra sidan den 3 km langa stranden, och det var lika fint dar, nastan battre for utanfor fanns en liten o dar man kulde snorkla och kolla pa massa fiskar och annat kul.

Kvallen i gar var sen mycket sen, vi at mat vid halv elva tiden jag bestallde in scampi i forhoppning om att de skulle vara jatte goda, men till min besvikelse fick jag friterade scampi, med nagon blot  smaklos sak innuti....inte riktigt vad jag forvantat mig. Men alla andras mat smakade mycket bra :)

Nu ska vi aka till detta beryktade Alcudi sa ha de sa bra dar hemma i regnet

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia!

Vad skönt det låter med sol&bad på fina stränder.

Daniel ringde kl.5.30 då var han hemma,så dom kom i väg i tid,allt väl.

Ha det så bra,ses snart.

KRAM farmor

Kommentera inlägget här :