En härlig söndag

publicerat i mamma i sthlm;

1a september och en riktigt härlig höstdag var det här igår:-) Tobias var ute och cyklade på förmiddagen och jag och Alva började promenera in mot stan. Tobias han hem och byta cykel och mötte oss sedan utanför gallerian. Målet var att köpa en ny packning! I lördags satte vi in en diskmaskin här hemma men det läckte lite på ena stället, annars blev det kanon bra :-) på vägen hem stannade vi till i Humlegården, köpte lite mackor och frukt och hade lite picknick under de gigantiska träden. I solen var det varmt men vindarna påminner en om att det nu går mot höst. Men det var ändå supermysigt.
Idag ska jag och Alva gå på mammagruppen på bvc och ikväll ska jag på spinning. Sen börjar också min skola idag, så jag får nog ägna någon timme ikväll till den. Såg förelästen igår att jag ska ja en skriftlig tenta den 14 december i Malmö... Så frågan är om jag ska flyga ner själv eller om vi ska åka alla tre?!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Besvärligt att åka ner till Malmö! Du får se det som ett litet äventyr :)
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Anneli:

Ansöka om att skriva tenta på annan ort eller en liten weekend i Malmö? = ) Härligt med frisk luft och sol. September skämmer bort oss!

Svar: Det blir nog en liten weekend i Malmö :-) Har aldrig skrivit en sådan tenta innan så känns bra att kunna fråga läraren om man inte fattar vad man ska göra!!
Sofia

Kommentera inlägget här :