Besök

publicerat i mamma i sthlm;
I helgen var Tobias föräldrar här på besök. Så i Lördags åkte vi till Elfviks gråd och åt brunch, jätte gott var det och det låg himla fint ute vid havet. Måste vara helt underbart där på sommaren. Vi hann även med en lliten shoppingrunda i Lidingö centrum och Tobias och hans pappa fixade med lite småsaker hemma i lägenheten. 
I söndsgs tog vi oss in till stan för att äta lunch på Vapiano och där bytte vi besökare!! Tobias förälldrar åkte hemmåt och min syster Josefin kom!! Och idag är det hennes tur att åka hem igen! 
Men jättemysigt att ha henne här :) Igår var vi en hel eftermiddag i stan och strosade runt. Vi har även bakat jättegioda muslibars mumms :) 
 
Dock kom jag jag på mig själv nu när jag skulle uppdatera bloggen att jag kappt tagit några bilder :/ får bli bättring på det. 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Mysigt med syskonträff. Mumsiga bars.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Farmpr:

Kram o varma hälsningar från oss i solen

Kommentera inlägget här :