Vi gungar igen!!

publicerat i Alva, mamma i sthlm;
Alva tycker bara att det blir roligare och roligare att gunga!! Idag satt hon och hoppade och skrattade i gungan -så himla härligt :-) 
På förmiddagen gick vi ner till Lidingö centrum för att köpa en pyjamas. Men när jag skulle betala kom jag på att plånboken var hemma. Så vi fick promenera hemåt igen. När vi kom hem kom Isabel och Klara på besök. Barnen lekte lite här hemma innan vi tog en promenad. När de åkt hem gick vi åter och skulle köpa pyjamasen men när vi kom hem och jag skulle slänga den i tvätten såg jag att larmet sitter kvar.  Så ja vi måste nog ta och gå tillbaka en gång till. Jag blir tokig, tro nästan att det är någon som inte vill att vi ska köpa någon pyjamas haha. 
Nu sover Alva, jag dricker lite te och Tobias är i Köpenhamn. 


Alva sitter i vagnen och pratar dadada...dadada...yeyeye!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ja det verkar vara någon mystiskt med pyjamasen, bäst du tar med kvittot när du ska ta bort larmet. Vilken goding ni har. Ses på onsdag. Ha en bra kväll.
Kram

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalillf:

3-dje gången gillt !!!! det blir nog ok.med pyjamasen i morgon. ha det gott . Alva är helt ljuvlig....toppengoa bilder...KRAM:

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Ljuvligt goa lilla pluttis! Kan inte komma över hur söt hon är :) !!!

Kram!

4:e kommentar, skriven , av Josefin:

åh!! helt underbar :)

Kommentera inlägget här :