Söndag

publicerat i Alva, mamma i sthlm;
Jag vaknade i morse och såg att klockan var halv sju så jag väckte Tobias och sa att nu är det dags att gå upp. Men jag kom på mig själv med att det är ju bara söndag :-) skönt!!
Hittills har helgen vart en jättebra. Första gången på länge vi inte haft någonting planerat, så skönt faktiskt. I fredags var jag hos frisören. Jag bad henne göra ene frisyr så att mitt hår inte kändes så fruktansvärt tunt som det blivit och jag måste säga att resultatet blev jätte bra :-)
I går provade Tobias joggingvagnen och jag cyklade bredvid en stund. Men jag åkte hem rätt snart för att göra skolarbete. Men han och Alva tog sig hela 15 km!! På eftermiddagen var vi ute och gungade lite med Alva och lekte i löven. 
Idag ska det bli någon form av träning för mig och plugg. Hoppas ni får en skön söndag :-) 

Min nya frisyr! 







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Det blev ju jättebra med håret!!! Verkligen supersnyggt!!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Vilket fint familjefoto. Frisyren blev jättebra.
kram

3:e kommentar, skriven , av farmor ingalillf:

Sofia du blev toppensnygg i nya frisyren! ser härligt ut att leka med Alva i höstlöven,skulle gärna vara med.KRAM på er.

4:e kommentar, skriven , av Anneli:

Det blev så snyggt!

5:e kommentar, skriven , av Malin:

Fin frisyr! Och söt unge ;)

Kommentera inlägget här :