Lördagskväll

publicerat i mamma i sthlm;
Nu sitter vi alla på var sitt håll och grejar! Jag har fixat med blommorna, planterat om dom och småfixat lite här hemma. Tobias sitter vid datorn och lyssnar på musik/komiker och Alva ligger på golvet och snurrar runt!  Innan dess gav Tobias Alva lite gröt med katrinplommon puré, det var tydligen en hit. 
Tidigare idag var Tobias kompis Daniel här, vi var nere och åt lite mat på den nyöppnade restaurangen och efter de gick dom en promenad med Alva medan jag handlade. 


Tobias och Alva lyssnar på musik och myser lite :-) 



Mina omplanterade blommor från balkongen fick flytta in i fönstret.


Måste även visa upp min kudde jag köpte för ett tag sedan, jag tycker den är så fin :-) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Farmor INGALILL:

Visst är fårkudden jättemysig . Ha de gott kram.

Kommentera inlägget här :