Krypa efter dammsugare!

publicerat i mamma i sthlm;
Idag kom Alva på en ny rolig lek, att krypa efter dammsugaren! Jättesmidigt för mig också då jag slipper oroa mig för vart hon är. Än så länge är hon lite för långsam för att hinna ikapp, så tur är väl det!! 

Ida har det vart en riktig höstdag här i Sthlm.  Det har småregnat mest hela dagen, men vi har allt vart ute två gånger ändå. Vi köpte en ny nappflaska också, en som jag sett många andra ha. De vi hade hör hemma vägrar hon ju dricka ur och bara gnager på. Men denna funkade :-) det var en flaska av märket mam och som finns på Coop. hon drack ca 1dl välling. Wow!! Visst klenade det lite, men inte på långa vägar så mycket som när hon ska försöka dricka ur pipmuggen. 


Och hör är jag på promenad ute i regnet. Riktigt grumliga kort blir det av den främre kameran på iphonen! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ja Alva dammsuger golvet när hon kryper fram. Redig tös.

Vilka vackra och arbetsamma flickor vi har.
Längtar till onsdag.
mamma

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Alltså jag tuppar av, hon är så helt fantastiskt söt!!! Längtar att få kramas med er båda :)

Kram!

3:e kommentar, skriven , av Farmor INGALILL:

Så UNDERBARA bilder!!!! LÄNGTAR!!! KRAM.

Kommentera inlägget här :