Fredag

publicerat i Alva, mamma i sthlm;
Skönt med fredag. Nu sitter vi i soffan och har precis ätit mat Alva ligger på golvet och leker och har så gjort i säkert en halvtimme. Ikväll blev det klyftpotatis, älg och broccoli. Jag smakade faktiskt en liten bit älg! 
Idag har det vart väldigt fint väder så i förmiddags var jag och Alva ute och gick och gungade. Det var säkert en vecka sedan hon gungade sist så när hon Dick sätta sig där i skrattade hon jätte mycket och bara hoppade i gungan, härligt att se :-) 

Jag och Tobias pratade idag om att Alva borde börja sova i sitt eget rum snart. Så imorgon tror jag vi ska bära in sängen till hennes rum. Känns lite småjobbigt, men jag tror att vi alla kommer sova bättre. Så vi får väl se om det blir imorgon!! 

Nu blir det idol! 



Kvällens middag. 

Alva leker så fint! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma pappa:

Vilken goding hon är! Kommer gå jättebra med eget rum. Inte fel med skogens konung till middag. Såg jättegott ut.
Nu längtar vi ordentligt mycket efter Alva.

Kram på er alla

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Lilla gulledockan så söt,tur vi får ses snart.

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Pluttan! Så söt hon är! Tänk att jag inte varit o hälsat på er ännu... :/
Kul att följa er här i alla fall! Kramar

4:e kommentar, skriven , av Anneli:

Vad härligt med en lekande Alva på golvet = )

Kommentera inlägget här :