Fix på balkongen

publicerat i Alva, mamma i sthlm;
Efter lunch tog vi oss en promenad jag och  Alva. Hon somnade nästan bara av att jag la henne i vagnen, så trött var hon. På hemvägen stannade vi till och handlade lite ljung och lökar. Jag såg på tvn att man kan tryck ned massa lökar i en kruka och ha på balkongen så ska det tydligen bli jättefint till våren sen. Så jag tänkte att det måste jag prova! så nu  har jag tryckt ner massa lökar i en kruka, måste bara hitta någonting att isolera den med så det inte fryser helt till vintern.
Vi gick också förbi lekplatsen så Alva fick gunga lite :-) 


Alva kramar gungan!!


Hon älskar att titta på alla färgglad träd! 


Såhär vacker solnedgång var det igår när jag cyklade hem från stan. Vi var hos Jan och Isabel på middag igår. Jag cyklade fram och tillbaka och Tobias och Alva fick ta tunnelbanan! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Farmor INGALILL:

Alva kramar gungan! Jag kramar Alva .... Och er

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ja bäst att hålla sig i ordentligt om mamma gungar högt. Det måste varit en härlig cykeltur efter god middag.
Kramar till er

Kommentera inlägget här :