Sand är gott

publicerat i Alva, mamma i sthlm;
Idag har vi vart ute en bra stund på lekplatsen här bakom. Alva upptäckte att man kan stå upp emot träden och pilla loss barken och att sanden i sandlådan går att stoppa i munnen. Lite gungning blev det också. Annars har vi fixat lite här hemma idag. Adventsstjärnorna jag åkt fram så nu börjar det se lite juligt ut här hemma. Jag vet att det är lite tidigt, men jag har hellre sakerna framme nu än efter jul, för få vill jag bara ha vår!! 

Nu sitter jag framför TVn och dricker lite te, Alva sover och Tobias är på akuten och kollar upp sin axel. Han ramlade nämligen med cykeln idag :-( 





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Hon är ju sockersöt ggr 1000 (L)

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Är det så att Alva brås på morfar? Han drack sand ur sin hink. Hon ser helt ljuvlig ut,KRAMAR I MASSOR. Hoppas det inte är illa med Tobias axel.

3:e kommentar, skriven , av Mamma:

Men vilken goding! Sötnos. Fin overall ni köpt.

4:e kommentar, skriven , av Josefin:

Så otroligt söt och fin Alva! Kram

Kommentera inlägget här :