På hemväg

publicerat i Alva, mamma i sthlm;
Nu sitter vi på tåget på väg hem. Idag åker vi inte X2000 så det tar 3h istället för 2. Men det gör inte så mycket! Vi har haft några riktigt bra dagar i Lidköping, men tyvärr har det mest vart regnigt väder. Vi har hunnit med att bada och träffa de flesta som var hemma :-) jag har också vart på bio med min kusin och hittat mig ett par skor som passar mina breda fötter, skönt. Jag har också fått en massa födelsedagspesenter, en klocka från Daniel Wellington, en lättviksdunjacka, en tröja, en kokbok och ett elektriskt vaxljus att ha i min lykta på balkongen :-) Tobias fyllde år igår, så även han fick öppna paket!! Här kommer några bilder från veckan.  
Min kusin Jennifer och Alva. 

Mina nya skor :-) 

Alva äter gröt 

Alva provar gungorna i Lidköping. 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Tack för att ni var hos oss. Jättemysigt.
Ha en fortsatt bra tågresa.
Kramis

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Hoppas ni är hemma och har det bra ! Stort GRATTIS till Tobias.
KRAM-KRAM-KRAM.

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Vad stooor hon börjar bli <3 :)

4:e kommentar, skriven , av Josefin:

Så mysigt att se er!! Du snodde även en bild såg jag :))

Kommentera inlägget här :