Fullt upp!

publicerat i Alva, mamma i sthlm;
Förmiddagen var lugn som den brukar. Jag han sitta en liten stund med skolan och  förbereda lunchen. Sen gick vi ut och gungade och tog en promenad. Bär vi kom hem kom precis Isabel med son Klara. Vi åt lunch alla fyra. Alva och klara lekte en stund innan vi gick ut igen. Kl 15 var vi på bvc då det var föräldrargrupp. Dig var det en dietist där. Men jag kan dock inte påstå att hon kom med någon ny information eller tips        . Jaja!! På vägen hem bytte jag en tröja jag fått till en annan storlek, hoppas den passar nu! Väl hemma var Alva hungrig och åt en hel portion gröt. Lite senare till middag åt hon en halv stor barnbarnsbarn, inte illa!!! Alva fick prova en ny sort idag, kalkon med couscous, broccoli och ärtor. Den smakade faktiskt någonting :-) den ska vi köpa mer. 

Nu sover Alva och jag och Tobias slappar i soffan. Natti natti! 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Låter som en bra dag.
Alva gilla verkligen att gunga.
Godnatt

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Vilken härlig bild på glad gungande Alva.Så skönt att hon vill ha lite mat nu. Godnatt-kram.

Kommentera inlägget här :