Fredag!

publicerat i Alva, mamma i sthlm;
Oj vad veckan har gått fort, redan fredag!! igår var jag på skivstångspass på Friskis oj vad jobbigt det var, men skönt. Jag tror minsann jag börjar bli lite starkare nu, jag har i alla fall ökat vikterna :-) nu står jag utanför oss men Alva sovandes i vagnen. Vi har vart och handlat lite mat, blommor och en äppleglögg från systemet. Den ska jag smaka ikväll. Köpte även saffran så kanske att ett bullbak hinns med ihelgen? 
Efter lunch ska jag till cambio, ett företag som gör journalsystem och lyssna på vad de har för ämnen till examensarbete, spännande! Jag kommer inte att kunna skriva till våren då det finns spärrkurser jag först måste göra  men alternativt till sommaren/hösten eller nästa vår. Men jag tänkte att det är ju alltid bra att visa upp sig så de vet att jag är intresserad!! 
Ha det bra! 

Alva kan nu ställa sig upp mot typ allt. Till och med en slät vägg!! Men som tur är så har hon blivit lite stadigare och trillar inte alls lika lätt :-) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Jaa Sofia! Nu går hon väl snart,blir ännu mer pass! Tack för mysiga bilder,KRAM på er.

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Oj vad hon "jobbar" o står i lilla Alva.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Har inte varit på bloggen på länge. Så trevliga bilder och så¨roligt att följa Alva. Det går ju så fort med allting, att gå och få tänder och vaken för allt. Så roligt!!!!
Ulla-farmor

Kommentera inlägget här :