Sommarvärme

publicerat i Alva;

Tar en paus på balkongen. Solen skiner och fåglarna kvittrar :-) jag är så glad för vår nya balkong i söderläge och med skogsutsikt!!
Idag har jag och Alva promenerat till och från BVC, det tog ca 30 min i raskt tempo. Så när vi kom fram var jag alldeles svettig, borde verkligen tagit träningskläder! Nu väger Alva 4140g och är 53cm lång. Är nu även i bokad i en föräldrargrupp som ska starta den 22 maj :-)
Bilder på nya lägenheten väntar jag med att lägga upp till dess att vi fått lite ordning. Jag tänkte börja med ett rum i taget. Idag har jag hunnit med toaletten, kanske hinner Alvas rum också!

Här kommer en bild på Alva som somnat efter att ha lekt i baby gymmet!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Ja hon växer så det knakar. Det är nog klokt att ta ett rum i sänder. ska fortsätta greja i trädgården nu.
Kramar tiil er

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Jag vill ha 1000 bilder :-)

3:e kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Jättefin bild på sötnosen!Underbart med första sommarvärmen,ställde ut alla stugblommor på terassen,så inga mer vinternätter tack!! passa du på att vara ute när vädret är bra,det blir säkert sämre dar då du kan fixa i lägenheten.KRAM

Kommentera inlägget här :