Snart redo

publicerat i Nytt till mamma;

Besöket på bvc blev inställt, då vår sköterska var sjuk. Jag som sett fram emot att mäta och väga lilla Alva. Men det får bli tisdag nästa vecka istället. Storlek 50 är numera för litet, 56 lagom och 62 lite stort.
Har vart en sväng på stan och handlat en mjuk solmössa får jag nog kalla det till Alva, den har både skydd i bak och i fram. Fick också med mig en rosa elefant som jag tänkt hänga över skötbordet samt en lila penna!

Nu är vi strax redo för att gå på föräldrarträffen, ska bara ge lillan lite mat så att hon inte behöver vara hungrig och skrika i vagnen på väg dit.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Oj så hon har vuxit bara sen jag såg henne sist! Stora tjejen nu ju!!

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Lilla sötnosen ser riktigt nöjd o glad ut ----blir nog en trevlig föräldraträff.Kram på er .

3:e kommentar, skriven , av Anneli:

Vad fina ni är!

4:e kommentar, skriven , av Sofia:

nöjda och glada :D så fina ni är!

Kommentera inlägget här :