Nytt till lägenheten

publicerat i Nytt till Alva, Nytt till mamma, mamma i sthlm;

Igår satt vi framför datorn och klickade hem lite nytt till lägenheten. En hatthylla, en skohylla, ett nyckelskåp och en naturvit ullmatta till vardagsrummet. Jag tror det kommer bli super:-) Ska nog försöka införskaffa mig lite gardiner till vardagsrummet också då det nästan som ekar i väggarna när Alva skriker!!

På tal om Alva så tror jag hon pratade till mig på riktigt i morse. Hon hade precis ätit och tittade på mig, log och gjorde massa ljud, precis som om hon ville säga någonting!!

Lite bilder på våra köp och en bild på klänningarna hon fick av Linda och Johanna. Johanna hade med sig klänningen i beige från Afrika, handsydd av kvinnor i Afrika som försörjer sig på just att sy kläder.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Jättefina klänningar och sko o hatthylla. Kommer bli riktigt bra. Ja Alva är allt go hon.
mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Klart att Lilla söta Alva vill prata med sin goa mamma!
Jättefina klänningar -----Kommer nog bli skönt med sko&hatthyllor---
matta på golvet kommer att dämpa ekot i rummet en del.
Ha det gott KRAM farmor.




Kommentera inlägget här :