Mammagrupp

publicerat i Nytt till mamma;

Föräldrarträffen var jätte trevlig. Vi var sex stycken med barn födda i mars och april som träffades. Det verkar vara en bra grupp, då alls verkade jätte trevliga :-)
Innan jag gick dit var jag en sväng på stan och hittade denna lilla gulliga elefant som numera hänger över skötbordet, Alva gillar den redan. På vägen hem gick jag och handlade mat och fick syn på en supersnygg sjal i skyltfönstret så den gick jag in och köpte! Det är bra med någon snygg sjal nu till sommaren för att undvika mjölkstockning tänkte jag !!

Dagens träning har blivit promenaden till och från bvc. Imorgon får det bog bli en lite längre och än raskare promenad!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Så söta grejer du shoppat till dej & Alva----förstår att Alva gillar den söta elefanten.Sköt om er o må så gott.

Kommentera inlägget här :