Restaurant med klassen !!

publicerat i Nytt till Alva;

Ikväll var första gången jag lämnade Tobias ensam med Alva. Jag var allt lite nervös innan, men när jag väl satte mig på cykeln och åkte iväg så tänkte jag inte så mycket på det. Det var jätte kul att träffa de i klassen igen :-) dock ringde Tobias och sa att Alva hon vara skrek, men så blev hon lugnare en stund så jag stannade e lite till! Men vid kvart över åtta cyklade jag hem igen, tur var väl det för Alva hade knappt ätit någonting, men hon var ändå lugn när jag kom :-) nu sover hon i alla fall gott i sin säng och det är väl dags för mig att också sova snart, för imorgon kommer Linda och Maria på besök :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Var det första ggn.Alva skulle äta ur flaskan?Man måste ju låta pappa vara delaktig . God natt då Sofia! KRAMIS.

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Nästa gång går det nog bättre med flaskan ska du se Sofia. Hoppas ni hade det trevligt.

3:e kommentar, skriven , av Anneli:

Modigt, ngn gång måste man ju vara första. = )

Kommentera inlägget här :