Ny dator

publicerat i Nytt till Alva, mamma i sthlm;
Min dator är som ny :-) Jag morse tog jag äntligen tag i den tråkiga sysslan att ominstallera datorn. Jag tror den hade alla möjliga virus och spioneringsprogram på sig :/ Men nu är den som ny, härligt :-) Återstår dock bara att installera om alla program på datorn. Men det sparar jag nog till en dag med lite sämre väder.
Undertiden datorn stog och tuggade sprang jag ner till coop och köpte en baby björn jag sett att dom säljer där. Jag är nämligen trött på att gå och bära Alva och sjalen är på tok för varm att använda så här års.
Alva ligger på golvet framförmig och har precis lyckat kravla sig ur babygymet med allt förutom huvudet !!!
Jag tror hon vänder på sig helt vilken dag som hels, för nu kommer hon över på sidan utan problem, spännande!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ja det blir nog bra med en baby björn o ha som alternativ till sjalen. Lika skönt med en nyinstallerad dator.

Kommentera inlägget här :