Äntligen fredag !

publicerat i Nytt till Alva;

God morgon. Idag gick jag upp tidigt för att vara mig, halv åtta!! Alva hon är vaken hon också och Tobias är nu på jobbet. På förmiddagen ska jag försöka ta mig ut på en promenad i solen :-)
Ska nog också sätta mig vid datorn och kolla på spjälsängar. Den nuvarande sängen börjar nämligen bli lite liten. Men den får gå ett tag till, men om någon månad skulle jag gissa att hon är för livlig för att den nuvarande ska vara säker!!
Kommer också en bild på den nya selen jag köpte igår, den fungerade kanon.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Farmor INGALILL:

Oj vad Alva växer!Ser att hon fyller ut hela den lilla sängen.Bärselen ser riktigt bekväm ut,hoppas Alva kommer att trivas i den.KRAM på er.

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Pluttis! Vad hon växer! Ska bli så kuuul att ses snart!

Kommentera inlägget här :