79 dagar kvar!

publicerat i Gravid;
Bara 79 dagar kvar!! Helt galet!!
Nu är det i alla fall sista veckan på höstterminens kurs, ska bli skönt att börja på en ny kurs och att lägga höstterminen bakom sig. Klantade mig lite i år och sökte bara csn för en termin i taget vilket innebär att jag inte kommer få pengar förrtän denna kursen är inrapporterad det vill säga typ i mitten eller slutet av februari. Så det ska jag inte göra om, å anda sidan har jag aldrgi vart med om att en kurs hållt på så här lånt in i januari!
I dag blir det till att sitta hemma och skriva på en liten uppsatts typ och kl 17 ska jag gå på yoga.
I går hittade vi två fina lägenheter i Ekhagen, vi har aldrig sett lägenheter där förut och det är ett jätte jätte fint område så vi blev lite till oss! Har nu fixat att vi ska få komma på visning nästa måndag, då alla "riktiga" visningar redan var gjorda. Så vi får väl se hur det blir!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Undra vem som gömmer sig därinne?
Kram

2:a kommentar, skriven , av Kusin Jennifer:

Längtar massor ❤

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Helt galet underbart (L) Längtar varje dag!

Kommentera inlägget här :