Sala

publicerat i mamma i sthlm;

I fredags tog jag och Alva tåget till Sala, där min kompis Sara kom och mötte upp oss :-) Tobias och hans kompis Magnus åkte bil efter att de slutat jobbet, så de kom lite senare. Tobias och Magnus sov i Saras föräldrars uthus medansvar vi andra sov hemma hos Sara i hennes lägenhet. Lördagen blev en tidig morgon, redan vid tjugo över åtta började vi gå mot tävlingsområdet. Det var nämligen Sala triathlon i helgen! Tobias startade redan vid kl 9 då han gjorde en halv ironman, Sara och Magnus valde sprinten. Vädret var kanon och tävlingsområdet låg jättefint nere vid en sjö, där vi spendera hela dagen. Det var en jättelyckad dag då alla tre gjorde jättebra ifrån sig. Kul att titta på, men jag blev ju bra sugen på att vara med. Så nu har jag bestämt mig att vara med nästa år, ha det som mål att komma igång ordentligt med träningen till dess :-)
Igår söndag grejade vi en massa här hemma samt så köpte vi en diskmaskin som de kommer hit och installerar på onsdag, längtar!!
Idag ska jag och Alva träffa Isabell och hennes Clara för en promenad på Djurgården och ikväll ska jag cykla lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Härlig att få en gratulation av Alva efter målgång. Tur ni hade så fint väder.
Mamma

Kommentera inlägget här :