Besök

publicerat i mamma i sthlm;

Igår åkte koko, min moster och Jennifer människan hem. Men vi ses ju redan imorgon! De kom i måndags em 😊vi har ätit god mat, tittat på den nya James Bond filmen sky falls, ätit massa onyttigheter, promenerat lite på Lidingö. I tisdags åkte jag och Tobias till gymet själva. Igår blev det en sväng till stan innan de tog tåget hem. Jätte mysigt att ha er här.
Idag ska jag packa för vi ska hem till mina föräldrar i Lidköping över helgen. Det ska nämligen bli dop för Alva.
Nu måste jag bog kliva ur sängen och äta frukost!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Härligt med Lidköpingsbesök. Du blir nog en bra barnvakt, Jennifer.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Moster K:

Åh så mysigt att vara hos Er❤
Tack för att vi fick hälsa på, det gör vi snart om igen❤
Puss å kram på Er
Ses ju snart !!! Myyyys

Kommentera inlägget här :