Ännu mer paket :-)

publicerat i Nytt till Alva;
Igår kom en avi om att det finns paket att hämta ut! Så i morses tog jag och Alva en promenad till ica och hämtade det, spännande!! I paketet fanns jättefina kläder och en mysig kanin från tjejerna hemmifrån Lidköping :-) Tack så mycket :-)
Igår kom också ett annat paket, från Patrik och Emma med ännu mera kläder, tyvärr hann jag lägga kläderna i tvätten innan jag fota dem! Men det var en body, ett par shorts och en liten mössa jättesött :-)
Idag händer inte så mycket här hemma förutom att jag försöker bli klar med min skoluppgift som ska in i kväll och Tobias sitter med jobbdatorn. Sen ska jag kanske försöka fylla i boken vi fick på posten av Tobias mamma, Första boken om mig. Kan ju vara lika bra att fylla i lite medan jag kommer ihåg!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Jättefina saker från töserna.
mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Så mycket fina kläder ni fått,hoppas det är lite varierade storlekar.
Hann du få klart dina skoluppgifter?
KRAM_KRAM_KRAM_farmor

Kommentera inlägget här :