Shopping

publicerat i Alva;
I dag har jag vart nere på stan, mycket mindre folk än i går :-) Troligen alla Swedish House Mafia fan som åkt hem!!
Jag var ute efter en lite varmare jacka, gära i dun och inte så där jättestor som vissa kan vara. På intersport hittade jag denna fina jacka i anddun på rean 750kr i stället för 2500 kr helt sjuk att det kan vara sådan rea nu innan jul!! Men jag blev jätte glad:-) Tittade också in en snabbis på indiska och köpte fyra glas jag tänkt att ha till glögg. Sen blev det också lite skurvar på Claes Ohlsson så att vi kan skriva fast vårt nya skåp i badrummet.
 
Nu blir det kaffe och lusekatt :-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Jackan var skrämmande lik den jag har köpt i höst (men inte exakt)
glasen såg jättesöta ut.Ha det så gott.KRAM

2:a kommentar, skriven , av Bästa super Johanna:

Den var superfin:) den kommer bli kanon i vinterkylan! Kramis

Kommentera inlägget här :