Snöstorm

publicerat i Alva;
Då vardet redan onsdag, jag har en lektionsfri dag vilket innebär hemma plugg. Jag har precis börjat en ny kurs som heter Computer applications in health care and biobedicine, där vi ska ha en hemmtenta redan nästa tisdag, sen har jag tänkt att skriva två av de tre uppsattserna innan jul så det bara blir en kvar till efter jul!  Planen var i dag att gå till stadsbiblioteket för att plugga men med den snöyran ute tror jag att jag stannar hemma istället.
I går tog jag en tur ner på stan efter att jag kom hem från skolan och köpte lite julklapppar, jag handlade också ett par handdukar jag kollat på tidigare! Röda supermjuka julhanddukar :-)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Skönt att du är hemma Sofia,har hela dan hört om snökaos i Stockholm......Här är ungefär likadant med inställd lokaltrafik inställda skolbussar tillochmed färdtjänsten, jätteskönt att inte behöva ta sej ut.
Kul att se lilla magen KRAM;KRAM farmor.

Kommentera inlägget här :