Simning

publicerat i Alva;
I dag tog vi oss ut på en promendat till kronobergsbadet, trotts snöblåsten. Inte för att det är så kallt snarare tvärt om det är ca 0 grader vilket göra att det är jätte tung och blöt snö över allt, lite tråkigt. Men efter att jag simmat 150 m såg jag någon med grå glasögon, sådanna där man har slipat glas i och jag tänkte att det kan ju inte vara någon annan än Robin som har sådana! Jag hade rätt det var Robin! Så vi simmade ett pass på ca en timma alla tre, jättekul. Men det märks i armarna att det inte är så ofta jag har vart på badet det sista!! Nu är vi hemma och ska snart äta mat.

Trevlig kväll :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Ha en skön kväll o en mysig söndag.
KRAK-KRAM

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Vad roligt att stöta ihop med honom, hälsa honom nästa gång ni ses!

Kram mamma

Kommentera inlägget här :