Ett halvår försenad leverans

publicerat i Alva;
I går kom en avi i brevlådan att jag hade ett paket att hämta. Så efter träningen gick jag till ica för att hämta detta paket, jag hade inte en aning om vad det kunder vara för paket!! Men när jag öppnade paketet så låg där en cykeljacka jag beställde i maj!! Den hade tydligen tagit slut i sommras och jag trodde att jag inte skulle få nåon jacka, men nu drygt ett halvår senare så äger jag allså en cykeljacka!!! Det var nog banne mig den längsta leveranstiden jag någonsin vart med om!!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

HA, ha det var märkligt. Men bättre sent än aldrig.
Kram

2:a kommentar, skriven , av farmor ingalill:

Bättre sent än aldrig!!!!!
men -men hur mycket cyklande blir det i vår?
KRAM på dej .

Kommentera inlägget här :