Tredje dagen i Hedemora!

publicerat i Alva;
Ja så här långt kan jag konstatera att vädret mest vart grått ända sedan jag kom hit i måndags, hoppas på lite sol snart !! Jag har köpt kort på i.form, ett gym som också har lite pass, så i dag har jag träningverk för första gången på länge skööönt!!! Jag gick på core med boll och rumpa/ben.

Ser fram mot morgondagen, då vi på morgonen ska ha någon form av gymnastik samt vattengympa. Denna veckan ska vi själva vara med i bassängen och prova på passet för att sedan hålla i det själva.
Nu är reklamen slut och åter till bonde söker fru haha !!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Så skönt att du mår bättre Sofia , men ta det nu försiktigt med träningen !!!

kul att få se hur du bor ..... blir nog helt ok.

ha det så bra ,hoppas det inte är lika vått dej som här. KRAM farmor

Kommentera inlägget här :