PM skrivning

publicerat i Alva;
Ja det stämmeratt jag har tagit bort min facebook efter att jag läst lite för mycket om hur mycket information om alla de sparar ner osv...vi får väl se hur länge jag klarar at hålla mig därifrån men än så länge är det bara skönt!
För alla som undrar mår jag nu bättre, inte helt bra men mycket bättre vilket är väldigt skönt :) Nu tänker jag inte vara sjuk på 10 år minst!!

Förra veckan avslutades med en tenta, den sämsta skrivna tentan från mig någonsinn med tanke på att jag inte kunnat plugga någonting. Så kanske att det blir min första omtenta? Ingen aning men om jag skulle klara mig så är det troligen på håret. Den praktiska får jag tack och lov gör under praktiken :)

Denna veckan började en ny kurs Vetenskapsmetodik 3, vilket innebär att vi ska skriva vårt PM inför C-uppsattsen samt lära oss lite mer statistik. Det ska verkligen bli jätte roligt. Vi, jag och linda ska jämföra överviktiga/feta barns resultat på 6MWT i avseende på bland annat gångsträcka, ansträngningsgrad och puls, för att sedan jämföra det med normalviktiga barns resultat och se vilka skillnader som finns.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ja jag hoppas att du klarat din tenta. Härligt att du är på bättringsvägen, men ta det lite försiktigt så det inte blir för mycket på en gång.



Kram mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia ! så kul att du skrev i bloggen igen.

Skönt att du känner dej bättre... håller tummarna för att tentan gick bra.

Skynda långsamt så du håller dej frisk.

KRAM farmor

Kommentera inlägget här :