Vecka två

publicerat i Alva;
I går ringde klockan 05.10 dags att gå upp!! Lyckligt vis var jag inte så trött, kanske berodde på att det numera är vintertid. När jag satt där på tåget såg jag hur solen gick upp och det var en otroligt fin morgon :) I dag verkar det dock inte bli samma strålande solsken. Men det hoppas jag familjen och familjen hallmans har nere i Alcante.
Denna veckan har jag fått ett annar rum på vandrarhemet, mycket bättre då det finns ett litet skrivbort :) Jag har praktisk tenta på fredan denna veckan så nu blir det till att plugga på kvällarna fram till dess. Men jag tror nog att det ska gå bra!
Det såg visst inte liva vackert ut på bild som det var i går...kanske det är SJs skitiga fönstrer som gör det?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej vännen!

Synd att SJ inte tvättar fönstren....

Men vart åkte du tåg... Uppsala ,Stockholm eller??

Lycka till med tentan .

KRAM

2:a kommentar, skriven , av sofia:

Farmor: Jag åkte tång från Sotckholm till Hedemora!

3:e kommentar, skriven , av mamma:

Hej Sofia

En halsning fran ett regnigt Altea idag. Vi ska upp i bergen till en liten by i dag. Jopps pa uppehall i em.

Kram

Mamma Pappa

4:e kommentar, skriven , av koko:

hallå Fia- vila dig lite är du gullig, dina ord blir bara gröt, o de är ju ett tecken på att man ska vila o inte jobba o träna massor samtidigt! Ta ledigt en månad i ett helt liv så ska du se att det är lång tid alls, men det lär ta längre tid för dig o dina grå " där uppe" o bli piggare!

Du beordras härmed till en slapp månad, Fröken Lång!

Massa pussar & kramar Koko

Kommentera inlägget här :