"stan" i Hedemora

publicerat i Alva;
I går slutade vi en halvtimme tidigare så jag och Sofia, som jag har praktik med gick på stan en liten sväng. Eller stan kan man knappt kalla det, då det finns en gata med lite små butiker. Det finns en affär som är jätte mysig med massa bakskålar och formar, typ sådana som Leila har. Sen finns det lite blommor och lite fina kläder, gummistövlar, strumpor, ljus och massa småplock!! Det fanns också massa jättesöta gossedjur så jag har köpt två stycken åt Tobias som han ska ge till sina systerbarn i veckan.

Jag hittade också en "krafs" affär där allt är billigt så jag köpte en stor canavas och lite färger, jag tänkte jag skulle måla. Sagt och gjort så började jag kladda lite men nu är ju frågan hur ska jag få den med hem??? Torkat har den inte heller gjort!!

Så här ser den än så länge ut, kanske inte värdens vackraste skapelse men det var lite kul i alla fall :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

Bästa Sofia ...har dina dygn 36timmar eller ????

Pova lite relax nån stund!

Kram på dej farmor

Kommentera inlägget här :