Sista veckan i Hedemora

publicerat i Alva;
Nu har det snart gått 6v sedan jag började min praktik här i Hedemora...helt galet hur fort tiden har gått. Det har vart roligt också och väldigt lärorikt, egentligen skulle man vilja vara kvar lite längre så man hinner följa upp alla patienter man haft.
Faktiskt tror jag att det är under denna praktik jag lärt mig mest, man har liksom fått ihop allt man lärt sig, så man kan se en helhetsbild. Känns verkligen jätte bra :)
I dag ska jag gå på core, om det finns plats. Man måste nämligen ringa och boka in sig på pass, men det är ingen som svarar...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Hejsan

Ja det måste vara en härlig känsla, det där "att få ihop det". Tyder på att du gjort dina läxor bra.

Ja tiden går fort när man trivs. Du kanske till och med kommer sakna vandrarhemmet!

Kram mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Hej Sofia!

Visst är det så att tiden rusar iväg,

Roligt att du är nöjd med praktiken.

KRAM farmor

Kommentera inlägget här :