Jag klarade tentan :)

publicerat i Alva;

Jag klarade min praktiska tenta….yes :)


Fredagen var en lång och hektisk dag, skola 8-17 samt min praktiska examination under lunchen.  Direkt efter skolan tog jag tåget till sthlm, då Tobias föräldrar var på besök.  Kvällen avslutades med ett restaurangbesök på ett indiskt ställe några gator bort. Efter de somnade jag gott den natten.


Nu kan jag bara andas ut, jag har klarat allt hittills på terminen och det är bara 4 veckor praktik kvar, sedan en liten kurs i hälsa och hälspromotion, vad det nu ska innebära.  Kvällskursen är det inte heller mycket kvar på bara ett litet arbete och närvaro på tre lektioner till.


I går måndag var det ännu en dag med skola, då förmiddagen handlade om barn med smärta och eftermiddagen Mc Kenzie http://www.mckenzie.se/. Båda jätteintressant, blir nästan litesugen på att läsa McKenzie!


Nu är jag i alla fall hemma från veckans första praktikdag i Hedemora, min förkylning är nästan helt borta...så himla skönt. Denna vecka blir det fokus på praktik, lite träning och en litteraturstuidie om antioxidanter ska göras.

Till helgen får vi se om jag hinner ta en dag på hälsomässan i älvsjö, jag har hört att den visst ska vara väl värd ett besök.

 

Vacker himmel på vägen till vandrarhemmet!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Härligt att få se lite sol. Här har det varit dimma och grått hela dagen.

Kram mamma

2:a kommentar, skriven , av farmor:

Underbar bild Sofia , skönt att du hinner se naturen mellan alla aktiviteter...

GRATTIS till att tentan gick bra.

KRAM farmor

3:e kommentar, skriven , av Sofia:

grattis till den klarade tentan! :D bra gjort! kram

Kommentera inlägget här :