Valborg i Uppsala

publicerat i Alva;
3e maj, deklarationen är inkämnad för länge sen (bara att vänta på pengarna), Kvalborg och Valborg är avklarat. Grillning, champagnegalopp, häng i ekoparken och party vad vad som hände. Valborg i Uppsala är grymt stort, det är en folkfest med människor precis överallt!  Jag var så glad att mina kära forsmarkare Malin, Olivia och Linnea tog sig hit, än om jag inte hann träffa er så mycket så var det otroligt kul att se er :)

Just precis kom jag hem från årets längsta löpriunda 100 minuter :) Kändes jätte bra förutom att min hälsena gjorde sig påmind de sista kilometrarna och att jag sprang i långbyxor, undertäll och jacka...jag som har sprungit i linne och shorts de sista veckorna !!!
Det där med hälsenan hoppas jag med lite styrketräning kunna bota, för annars går det så himla bra med löpningen. Det känns som att det bara blir lättare och lättare och roligare att springa :)

Champagnegalopp på värmlands med Johanna.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

johanna ser verkligen ut att ha duschat i champagne ;)

nu vill jag verkligen ha sol så man kan jogga i linne igen!

Kommentera inlägget här :