I miss you my dear <3

publicerat i Alva;
För ett år och ca fyra månader sedan lämnade jag Australien och min kära Nicole. Snart har det gått mer än någon annan nång mellan att vi setts. Men egentligen är det helt otroligt, att det på nio år aldrig gått mer än 1,5 år mellan att vi setts!! Egentligen käns det som att det var i går jag var och hälsa på, tiden går ju så otoligt fort att man inte kan förstå vart den tar vägen.

Tanken slog mig i dag att varför inte gör den sista valfria praktiken i just Australien, de ska ju finans väldigt många duktiga sjukgymnaster där, samt att jag får en otrolig bra språkträning jag sent skulle glömma. Nu är ett mejl sänt till studievägledaren vilket jag hoppas ska göra detta möjligt :)

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Hejsan!

Jaså du Sofia, nu var det dax igen för nästa resa!

Vi får tro att det går att lösa.

Kram mamma

2:a kommentar, skriven , av koko:

Lycka till, det fixar du säkert, du har ju fått som du velat innan=)

Kram koko

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad go' du ar!!! Nu haller vi tummarna for detta tjejen, detta fixar vi!!! Jag ar inte nagon stor idol pa att gora rekord pa hur lange sedan det var vi sags...:(

Kramar pa rejj gumman <3

4:e kommentar, skriven , av Helen Lindblom:

Jisses... nästan lite sentimentalt att se dessa bilder igen. Ni är så goa tjejer!! Hoppas din plan går i lås. Jag vet att Nicole skulle hoppa ur skorna av glädje!! Och vi får kanske äran att se dig igen också!! Kram på dig!

Kommentera inlägget här :