Godkänt PM

publicerat i Alva;
Vilken hektisk gårdag och vilken lång dag i dag!! I dag var det dags för examination av våra PM som är grunden till våra C-uppsattser. Klockan 8.15 startade seminariet och var inte slut förrän kl 16. En hel dag sittandes runt ett bord diskuterandes kring olika PM. Ja klockan fyra var jag helt enkelt helt slut i huvudet och jag kunde inte längre sitta stilla på min stol för jag hade så mkt spring i benen!! Men efter några små ändringar vi hann göra på lunchen fick vi nu reda på att det är GODKÄNT :) Så himlaskönt!!
Nu på vägen hem såg jag till min lycka några snöflingor falla, de första i år :) hoppas det kommer mer!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

GRATTIS BÄSTA SOFIA!

Klart jag visste att du blev godkänd !!!

I dag har Skaraborg klätt sej i vinterskrud,

riktigt härligt,hoppas det ligger kvar.

KRAM farmor.

2:a kommentar, skriven , av koko:

Åh va gött me klarad tenta, grattis=)

Visst är de mysigt nu med advent, stjärnor, ljus och adventsstakar, bästa tiden =)

Ska bli kul att ses snart, ni är efterlängtade!

Kramar Koko



Kommentera inlägget här :