Massage

publicerat i Alva;
1:a dagen av 4 avklarad i massagekursen som ska göra mig till diplomerad massör :) Dagen har gått fort som bara den och jag har fått så mycket massage så det är inte klokt!!! Jag har lärt mig massor av nya grepp och måste säga att det är riktigt roligt. Det svåraste tycker jag var att ha en bra arbetsställning, så man inte får ont i ryggen den första timmen gjorde det jätte ont i länd ryggen, men sedan hitta jag som tur var en bra arbetsställning så ryggen inte längre kändes!!
Så nu kan jag massera rygg, axlar och nacke, har också köpt en massagebänk, som jag förhoppningsvis kommer att tjäna in!! Så om ni vill ha massage är det bara att säga till :)
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syrran:

Va roligt med kursen :)

Ska bara titta lite i gbg men är sugen på en fin vårklänning :) och snön är påväg bort, de regnar och slaskar så nu ligger bara lite små högar kvar. Kram

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

massage tack =)

Kraams Koko

Kommentera inlägget här :