Trott!

publicerat i Alva;

Jo da var det morgon igen da!! Jag art utcheckad och klar, bagaget star inlast i ett skap och magen ar matt. Klockan 5.40 ska jag aka med en buss harifran till flygplatsen:) Skont att slippa ta taget och slapa pa vaskan!!

Sa vad hander i dag da fragar jag mig? hmmm vet inte riktigt jag ar faktikst riktigt trott, men jag maste i alla fall ta mig till operahuset, som jag bara sag pa hall i gar och ta en narmare titt. Kanske lasa en bok i nagon av alla parkerna och bara gora inget. Stranden blir det nog inte i dag, tror inte min hud vill ha mer a brannande sol avan fast jag smort in mig i morse, inte for att jag ar brand men jag blev en aning rod i gar vill inte rikskera att sitta uppbrand pa ett plan i 2 dagar for det vore lite jobbigt.

Jaaa da ar det val bara for mig att traska i vag och se vart jag hamnar nagon stans i dag da?! If sag jag att Ian Thorp har en simanlaggning har sa jag har packat ner simmglasogonen, en baddrackt och en handuk i fall jag far for mig att ga dit:P  Ha det sa brta i kylan:)

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Ha nu en skön sista dag i australien. Skulle väl vara häftigt att se Ian`s simanläggning. Nä nu ska jag gå och lägga mig. Vi kan höras innan flyget lyfter.

Kram mamma

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hejsan gumman!!

Hoppas nu du fick en bra sista dag i AUS :) Tack for dessa otroliga tre veckor...har haft jattekul:D Det ar synd att det ar sa langt borta som vi sagt...

Hoppas flygresan har gatt bra:) Hor av dig nar du ar framme tjejen!

Back to essay writing :P

MWAH <3

Kommentera inlägget här :